dilluns, 18 de febrer del 2008

En Sergi: relatos para no dormir




Hola sóc en Sergi i m’estic a la uec des del curs passat per tant aquest és el segon any. Haig de dir que a mi m’ha anat prou bé perque així no haig d’estar a l’institut sentat en una cadira i fent les assignatures normals amb les que no em veuria capaç de treure’m el títol de la ESO, cosa que jo vull obtenir. Aquí a la UEC hi ha diferents coses positives, com serien els tallers que estem practicant que son bastant interessants. A mi per exemple m’agrada força la fusteria i la cuina i també està bé la ceràmica, encara que hi ha d’altres que son molt més pesats, com serian FOL o habilitats socials, però bé si s’ha de fer s’ha de fer i després de la UEC m’agradaria fer algun mòdul encara que no sé quin pero bé encara tinc temps per pensar-m’ho.