dilluns, 25 de febrer del 2008




Hola jo sóc en Moha, jo porto només un any a la UEC i aquest és l’últim, de moment em va molt bé i estem fent tallers. Els dilluns a primera hora ens toca informàtica i a la segona fem hort i els dimarts cuina les dues hores, els dimecres fem fusteria i el dijous F.O.L divendres toca assemblea. Jo, a les tardes, a partir de las tres vaig a l’IES Frederic Martí Carreras allà també vaig a fer matemàtiques i algunes vagades tallers: ara estem fem una maqueta de l’institut amb cartró i ens diuen els profes que estan molt contents amb nosaltres.
A mi em van molt bé les coses que fem, l’únic important és el títol de la ESO, si no tens el títol no tens res. Per treure el títol haig d’estudiar, fer els treballs... Si acabo el cus i em donen el títol vull estudiar un mòdul de planxisteria.